امام جمعه مراغه: جهانی شدن تشیع از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است

امام جمعه مراغه:

جهانی شدن تشیع از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: جهانی شدن تشیع از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است

امام جمعه مراغه با بیان اینکه مسلمانان در کشورهای منطقه با الهام از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و ظالمان جهانی ایستاده‌اند، گفت: جهانی شدن مذهب تشیع از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب با پایه‌گذاری جمهوری اسلامی ایران، مسلمانان و مردم ستمدیده در کشورهای منطقه و جهان را از خواب غفلت بیدار کرد.

وی با بیان اینکه مسلمانان در کشورهای منطقه با الهام از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و ظالمان جهانی ایستاده‌اند، افزود: جهانی شدن مذهب تشیع از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به هفته تربیت‌بدنی افزود: در دین اسلام برای آمادگی جسمانی، ورزش و تحرک تاکید فراوان شده است.

پورمحمدی افزود: ورزش و تربیت بدنی عامل نشاط روحی و جسمی در جامعه است.

وی با اشاره به رواج زندگی ماشینی با توسعه علم افزود: برای دوری از کسالت، مشکلات روحی و رولانی ورزش در اولویت برنامه‌های مردم باشد.

امام جمعه مراغه در ادامه با بیان اینکه سرشماری برای دستیابی به آمار دقیق جمعیتی برای آینده کشور است، افزود: اگر برنامه‌ریزان کشور آمار دقیق در دست داشته باشند در اختصاص اعتبارات و امکانات دچار مشکل نخواهند شد.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت‌های آل‌سعود و حامیان منطقه‌ای وی در یمن و کشورهای اسلامی منطقه افزود: سکوت سازمان‌های حقوق بشر در جهان به خاطر ترس از آمریکا و کشورهای غربی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 آبان 1395برچسب:, | 10:51 | نويسنده : شهروند مراغه ای |