اربعین حسینی بر سوگواران تسلیت باد

افتخار ما غیرت ماست

 دشمنان و بدخواهان و حتی  آن افراطی های چپ و راست بدانند

(آنهایی که ادعا میکنند ، جوانان 8 سال دفاع مقدس تکرار نمی شوند) بدانید :

همچون 8 سال دفاع مقدس

 

جوانان امروز ایران اسلامی با هر دیدگاهی و هر پوششی

به بیگانگان اجازه نمی دهند به ائمه و کشور ذره ای بی حرمتی شود

با وجود خطر داعش

 

(البته خطر داعش با وجود حاج قاسم و یارانش واقعا بی رنگ شده)

به دنیا ثابت کرده ایم ما ایرانیان همیشه دلاور بودیم و هستیم

حاج قاسم قطره ای از این دریای خروشان عشق به ولایت است.

جوانان لبیک گویان به سوی یار شتافته اند

جوانان کشور جمهوری اسلامی ایران

عاشقانه با پای پیاده به سوی معشوق روانه شده اند



تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:, | 10:28 | نويسنده : شهروند مراغه ای |

آقای پورصادق انصافا یکی از مدیران نمونه و انقلابی هستند که

حدود 3 روز پیش جای خود رو  به آقای اسلامی دادند.

جلسه تودیع ومعارفه مدیر آموزش وپرورش شهرستان ویژه مراغه با حضور  آقای محمدی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مراغه وآقای ناصری معاون مالی اداری آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی ومعاونت ،کارکنان آن اداره در ساعت 13 ظهر مورخ 93/09/15 در سالن اجتماعات آموزش وپرورش مراغه تشکیل گردید .دراین مراسم فرماندار مراغه از زحمات چندین ساله آقای پورصادق تقدیر وتشکر نمودند وآقای جلیل اسلامی رابه عنوان رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان ویژه مراغه منصوب گردیدند.

.amozash_parwaresh_1amozash_parwarash_2

 



تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:, | 11:23 | نويسنده : شهروند مراغه ای |
تیتر خبرگزاری مهر
 
من رو به یاد یک جمله بسیار عالی انداخت:
 
جلو زدن و عقب ماندن از خط رهبری خطاست.!!!
 
آقای نماینده اینو خوب اومدی ولی من یه چیزی میگم نامحرم ها نشوند!!!
 
افراط گران چپ و راست هردو به یک اندازه خطرناک اند!!
 
 
دواتگری:

رهبر معظم انقلاب به روند مذاکرات هسته ای اشرافیت تمام دارند

 
تبریز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یک دیپلمات به تمام معنا هستند، گفت: ایشان به روند مذاکرات هسته ای اشرافیت تمام دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دواتگری عصر شنبه در همایش روز دانشجو در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه های مراغه با اشاره به اینکه کسی که تمدید مذاکرات هسته ای را خیانت می داند رهبری را قبول ندارد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تمدید مذاکرات مخالف نبودند ولی با این حال برخی افراد در رسانه ها سعی می کنند این مطلب را عوض کنند و بگویند که تمدید مذاکرات خیانت به کشور بود.

وی با بیان اینکه بدون شک هیئت مذاکره کننده کشورمان در دیپلماسی های خود از استقلال ملی کشورمان دفاع می کنند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی کامل اجازه مذاکرات را صادر کردند و اکنون نیز بر همه ابعاد این موضوع آگاه هستند و دنبال می کنند.

دواتگری سپس با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کارها قرار گیرد، افزود: کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیت دارد و قانون اساسی را قبول می کند باید منویات رهبری را همواره مورد توجه قرار داده و طبق آنها عمل کند.

وی با بیان اینکه مسایل داخلی و خارجی و خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای، در شورای عالی امنیت ملی بررسی و مصوبات آن پس از تائید رهبری به دستگاه دیپلماسی منعکس می کند، ادامه داد: سپس وزارت خارجه نیز در قالب نسخه ای که در اختیار او گذاشته شده، حرکت می کند و روند مذاکرات را پیش می برد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو نیز گفت: دانشجویان در مقطع کنونی وظایف سنگینی بر دوش دارند و باید علاوه بر تحصیل علم به آگاهی بخشی جامعه نیز کمک کنند.



تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, | 17:10 | نويسنده : شهروند مراغه ای |

متاسفانه عدم پیشرفت شهر مراغه در دهه های اخیر

فقط دو دلیل عمده داشته و خواهد داشت:

 

* استفاده کثیر مسئولین استانی در ادارات ، ارگان ها و دانشگاه ها

از روسای غیر بومی که اهمیتی به پیشرفت شهر نمی دهند!!!

* استفاده از مسئولین بومی که فقط چاپلوسی بلد هستند و

کار دیگری نمی توانند بکنند.

باز هم مانع تراشی استانی؟!

 

خبری عجیب که همه خواص شهر را سر در گم کرده است.

 

آقای ........ چرا مانع رسیدن دانشگاه به حق خودش میشوید ؟!

والا دانشگاه آزاد مراغه از این ضعیف تر دیگه جا نداره؟!

اینجا آخرشه...آخر

    خبری از سایت روابط عمومی  دانشگاه آزاد مراغه            

           سرپرست جديد دانشگاه آزاد اسلامي واحد مراغه منصوب شدمحمدرضا وليلو

طي حكمي از سوي دكتر عليرضا منادي نماينده تام الاختيار رييس دانشگاه آزاد اسلامي در استان آذربايجان شرقي دكترمحمدرضا وليلو بعنوان سرپرست جديد دانشگاه آزاد اسلامي واحد مراغه منصوب شد.

 


البته چند توصیه برای سایت روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد مراغه:

اولا : اینکه اخبار رو به روز تر کنید لطفا

ثانیا :خواهش میکنیم شماره های تماس رو که متعلق به کد قبلی

شهر مراغه بوده اصلاحش کنید (041 اولشه راهنمایی کردم)

ثالثا : خبر تصویری تازه ای بگیرین ، هفته معلم خیلی ماهه گذشته

فرهیختگان آنلاین ، ایمیل رییس قبلی و ...



تاريخ : شنبه 15 آذر 1393برچسب:, | 8:55 | نويسنده : شهروند مراغه ای |
 
 
مدیر جهادکشاورزی مراغه خبر داد
اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز زمین کشاورزی در مراغه

مدیر جهادکشاورزی مراغه گفت:

حکم تغییر کاربری غیرمجاز زمین کشاورزی در مراغه اجرا شد.

خبرگزاری فارس: اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز زمین کشاورزی در مراغه
 

محمدنریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار کرد: در این تغییر کاربری فردی در روستای «داش‌آتان» مراغه بدون مجوز زمین کشاورزی را به کاربری تجاری و کارگاه تیرچه بلوک تبدیل کرده بود.

وی افزود: در اجرای حکم قلع و قلم کارگاه تیرچه‌سازی جمع‌آوری و سازه‌های ساخته شده شامل دفتر و کارگاه تخریب شد.

نرمانی اضافه کرد: در این رابطه فرد محکوم و تغییر کاربری اراضی 40 میلیون ریال جریمه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مراغه گفت: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ ممنوع بوده و با افراد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.



تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:"جهادکشاورزی مراغه", | 13:10 | نويسنده : شهروند مراغه ای |

آموزش و پرورش مراغه رتبه برتر استانی را در طرح مهر کسب کرد

مراغه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: این مدیریت با کسب 100 امتیاز به رتبه اول آذربایجان شرقی در طرح مهر دست یافت.

 

 داوود پورصادق، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رتبه با توجه به ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از عملکرد طرح مهر تمامی مناطق این استان کسب شده است.

وی اظهار کرد: در جریان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری گروههایی از اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور گسترده در مدارس و شعبات اداره، عملکرد مدارس و واحد های اداری را با شاخص های ابلاغی مورد ارزیابی قرار دادند.

پورصادق ادامه داد: دراین بازدیدها 19 آموزشگاه این شهرستان شامل هشت آموزشگاه ابتدایی، پنج آموزشگاه دوره اول متوسطه و شش آموزشگاه دوره دوم متوسطه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در500 مدرسه دولتی و غیر دولتی دراین شهرستان در حال تحصیل و تدریس هستند.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:"آموزش وپرورش مراغه", | 21:38 | نويسنده : شهروند مراغه ای |

 

به گزارش پارسینه، مفاد طرح استانی شدن انتخابات به شرح زیر است:

ماده 1- در انتخابات مجلس شورای اسلامی، محدوده جغرافیایی هر استان به عنوان حوزه انتخابیه اصلی و حوزه‌های انتخابیه موجود تابعه استان، حوزه‌های انتخابیه فرعی محسوب می‌شوند.
تبصره 1- ملاک در تعیین تعداد نمایندگان هر استان، مجموع نمایندگان آن استان به موجب «قانون محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی» مصوب 30/1/1366 و اصلاحیه‌های بعدی آن خواهد بود
تبصره 2- هر یک از رأی‌دهندگان می‌توانند برای تمامی کرسی‌های استانی ذیربط نماینده انتخاب کنند.
تبصره 3- حوزه‌های انتخابیه استان‌های آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان، حوزه انتخابیه بیجار در استان کردستان، حوزه‌های انتخابیه تربت جام، تایباد، خواف و رشتخوار در استان خراسان رضوی، حوزه انتخابیه بندر لنگه در استان هرمزگان و  حوزه‌های انتخابیه اقلیت‌های دینی از شمول این قانون مستثنی هستند.
ماده 2- هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید منحصراً برای یکی از حوزه‌های انتخابیه فرعی استان، ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام در بیش از یک حوزه انتخابیه فرعی موجب لغو ثبت‌نام و محرومیت از داوطلبی نمایندگی آن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
ماده 3- علاوه بر شرایط مندرج در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 7/9/1378 و اصلاحیه‌های بعدی آن، هر داوطلب نمایندگی باید متولد محدوده جغرافیایی حوزه انتخابیه فرعی محل ثبت‌نام بوده یا سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی از آن حوزه یا سابقه حداقل پنج سال سکونت در آن محدوده را داشته باشد.
ماده 4- انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مشمول این قانون یک مرحله‌ای است.
از هر حوزه فرعی داوطلب یا داوطلبانی که بالاترین رأی را در کل استان به دست آورده‌اند، نماینده یا نمایندگان استان از آن شهرستان محسوب می‌شوند.
ماده 5- در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشمول این قانون، هیأت اجرایی مرکزی، در مرکز حوزه انتخابیه اصلی (استانداری‌ها) توسط استاندار و هیأت‌های اجرایی فرعی، در مرکز حوزه‌های انتخابیه فرعی و سایر فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه مرکز حوزه انتخابیه فرعی تشکیل خواهد شد.



نمایندگان مجلس روز گذشته به یک فوریت طرحی رأی دادند که در صورت تصویب نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت استانی برگزار می‌شود.
«استانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی» عنوان طرح یاد شده است که هر چند با قید دو فوریت آماده شده بود، اما در صحن علنی با قید یک فوریت مطرح شد. این طرح که با امضای 169 نماینده آماده شده از دوره‌های گذشته مجلس مورد بحث بوده که تاکنون به فرجامی نرسیده است. بر اساس این طرح، حوزه‌های انتخابیه به دو بخش اصلی و فرعی تقسیم شده است که حوزه انتخابیه اصلی استان است و حوزه‌های فرعی هم حوزه‌های شهرستان هاست. در این طرح همه مردم یک استان برای انتخاب نمایندگان همه شهرستانها یا حوزه‌های انتخابیه رأی می‌دهند. مثلاً برای انتخاب نمایندگان مردم تهران در مجلس همه مردم استان اعم از ورامین، رباط کریم، شهر ری و... باید رأی بدهند و مردم تهران هم در انتخاب نمایندگان حوزه‌های ورامین و رباط کریم تأثیر دارند. همچنین در صورت تصویب این طرح انتخابات دو مرحله‌ای نمی‌شود.
طراحان با هدف رفع برخی ایرادات و مشکلات موجود در قانون انتخابات مجلس و ارتقای سطح کیفی مجلس و بخصوص متمرکز کردن توجه نمایندگان به امور ملی به جای مسائل منطقه‌ای آن را ارائه کرده‌اند. در مقدمه این طرح 5 ماده‌ای اهداف زیر مورد توجه قرار گرفته است؛ پرداختن نمایندگان به بررسی امور ملی و پرهیز از صرف اوقات نمایندگی برای امور جزئی با حفظ ویژگی محلی و ملی بودن مسئولیت نمایندگی و جایگزین کردن برنامه محوری به جای شخص محوری، ارتقای سطح کیفی و افزایش کارایی مجلس از طریق ایجاد امکان انتخاب داوطلبان شاخص‌تر با صلاحیت‌های برتر، حذف رقابت‌های شدید و اختلاف برانگیز قومی و قبیله‌ای و تقویت همبستگی ملی، کاهش تعداد داوطلبان و هزینه‌های اجرایی انتخابات، افزایش میزان و تسهیل امکان مشارکت عمومی، کنترل تخلفاتی نظیر خرید رأی و تقویت فرهنگ تحزب.
دیدگاه موافقان
به هنگام طرح در صحن علنی مهرداد لاهوتی در دفاع از آن بر همین محورها تأکید کرد و محمدحسین میرمحمدی نیز به‌عنوان موافق یک فوریت طرح گفت که نمایندگان معتقدند با تصویب این طرح انتخابات جزئی به انتخابات کلی تغییر می‌کند. وی در رابطه با ضرورت تصویب یک فوریت این طرح نیز گفت: سال آینده انتخابات مجلس برگزار خواهد شد و در صورت تصویب نشدن یک فوریت آن، بررسی این موضوع به دوره‌های بعدی مجلس موکول خواهد شد، لذا باید به آن رأی مثبت داد. میرمحمدی ادامه داد: یکی از مشکلات ما بخشی‌نگری، شهرنگری و قومیت‌نگری است که باعث شده تصمیمات ما در سطح کلان کارشناسی نباشد. امروز تمام شهرها باید مانند یک زنجیره در کنار هم قرار گیرند که این موضوع توسعه را رقم خواهد زد. به گفته وی با تصویب این طرح نمایندگانی برگزیده خواهند شد که در فضای ملی ورود می‌کنند.
حمیدرضا عزیزی فارسانی هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» از محسنات این طرح سخن گفت و تصریح کرد که طرح یاد شده مشارکت عمومی در انتخابات را بالا می‌برد و ذهن و توجه نمایندگان را از مسائل منطقه‌ای و محلی به مسائل کلان و ملی تغییر می‌دهد.
به گفته وی در این صورت نخبگان و افراد توانمند و متخصص وارد مجلس می‌شوند و نقش آفرینی احزاب هم در انتخابات جدی‌تر می‌شود. از دیگر مزایایی که عزیزی به آن اشاره می‌کند تک مرحله‌ای شدن انتخابات است که هزینه‌ها و استرس‌ها را کاهش می‌دهد.
مخالفان چه گفتند
هر چند اکثریت مجلس موافق این طرح هستند و به هنگام رأی‌گیری از 220 رأی مأخوذه، 133 نماینده در موافقت و 64 نماینده در مخالفت با آن رأی دادند، اما مخالفان هم دیدگاه خود را دارند و معتقدند طرح یاد شده رافع برخی دغدغه‌های نمایندگان نیست.
جواد جهانگیرزاده عضو کمیسیون امنیت ملی در صحن علنی و در مخالفت با یک فوریت آن گفت: اکنون در اذهان عمومی این سؤال مطرح می‌شود که چرا مجلسی‌ها در پایان سال‌های دوره مجلس، به فکر تجدید نظر در قانون انتخابات مجلس افتاده‌اند؟ آیا این نوعی تلاش برای ابقای در مجلس نیست؟
وی خطاب به نماینده‌های دور اولی افزود: آیا اگر انتخابات به صورت استانی برگزار می‌شد، می‌توانستید به‌عنوان نمایندگان جدید وارد مجلس شوید؟

نماینده ارومیه ادامه داد: نماینده استان در صورتی به مجلس راه خواهد یافت که اقبال عمومی را برانگیزد و کسی که اکنون توان پاسخ به مردم یک شهرستان را ندارد، چطور می‌خواهد در مقابل مردم یک استان پاسخگو باشد. جهانگیرزاده همچنین گفت که با این طرح نیز توجه نمایندگان به مسائل منطقه‌ای و تماس‌های محلی مردم با نمایندگان کم نخواهد شد. به گفته وی نمایندگان وظیفه اتصال حاکمیت به مردم را دارند چرا با استانی کردن انتخابات این فرصت ملی و حلقه ارتباطی را از مردم می‌گیرید؟ این نماینده مجلس افزود: عنوان می‌شود که با تصویب این طرح فرصت قانونگذاری بیشتر پیدا خواهیم کرد، در صورتی که مشکل امروز ما قانونگذاری نیست، بلکه با مشکل کثرت قانون مواجهیم و با تصویب این طرح اشخاصی که به منابع قدرت و ثروت متصل هستند، نمایندگان مجلس خواهند شد. 

مهدی دواتگری دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی هم در گفت‌و‌گو با «ایران» تأکید دارد که به شرط پررنگ شدن نقش احزاب در این طرح موافقم اما آنچه در طرح یاد شده آمده است جایگاهی برای احزاب پیش‌بینی نشده و لذا من با آن مخالفم. نماینده مردم مراغه و عجب شیر معتقد است: از آنجا که نمایندگان به دنبال توسعه عمرانی حوزه‌های انتخابیه هستند، با گسترده شدن حوزه جغرافیایی، حوزه‌های انتخابیه کوچک از امکان کمتری برای توسعه برخوردار خواهند شد و امکان پیگیری مشکلات این حوزه‌ها هم کمتر خواهد شد.  وی اظهار امیدواری کرد در فرصت بررسی طرح در کمیسیون تخصصی که طبعاً باید کمیسیون شوراها باشد، پیشنهادات نمایندگان مورد توجه قرار گیرد و بخصوص نقش احزاب پررنگ شود تا احزاب به دنبال افراد و نامزدهای شاخص و توانمند باشند و آنها را به مردم معرفی کنند. به گفته وی در این صورت هم پویایی مجلس بیشتر می‌شود و هم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجلس و پیگیری مطالبات مردم بهتر می‌شود.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 10:19 | نويسنده : شهروند مراغه ای |

 

رییس فعلی که طی چند روز آتی تودیع و

به احتمال بسیار قوی آقای دکتر ملکی

و یا به احتمال خیلی کم آقای دکتر بیگی

جای ایشون رو خواهد گرفت.

 

ریاست واحد فعلی

نام و نام خانوادگی : علیرضا صفامهر                                                                                     رشته تحصیلی : علوم دامی      

مدرک تحصيلی : دکتری تخصصی

مرتبه علمی : دانشیار

             سوابق تحصیلی : 

  کارشناسی :   دانشگاه تبریز، رشته علوم دامی  

 کارشناسی ارشد :   دانشگاه تهران، رشته تغذیه دام و طیور

 دکتری تخصصی :   دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، رشته تغذیه دام و طیور

    مسئولیتهای اجرائی و علمی 

ردیف

عنوان پست سازمانی

دانشگاه یا موسسه محل خدمت

تاریخ شروع

تاریخ پایان

 

شهر یا محل فعالیت

1

مدیر گروه علوم دامی

دانشگاه آزاد واحد مراغه

79

80

مراغه

2

مدیر گروه کارشناسی و ارشد علوم دامی

دانشگاه آزاد واحد مراغه

81

87

مراغه

3

مسئول جذب هیات علمی

دانشگاه آزاد واحد مراغه

82

83

مراغه

4

معاون پژوهشی

دانشگاه آزاد واحد مراغه

84

87

مراغه

5

مدیر گروه کارشناسی ارشد علوم دامی

دانشگاه آزاد واحد مراغه

88

89

مراغه

6

عضو کمیته علمی هیات تحریریه مجله

دانشگاه آزاد واحد شبستر

88

-

شبستر

 

7

عضو هیات تحریریه مجله

Iranian Journal of Animal Science

 

دانشگاه آزاد واحد رشت

 

89

 

 

-

 

 

رشت

8

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان

دانشگاه آزاد واحد مراغه

85

87

مراغه

 

9

مدیر گروه کارشناسی ارشد

گرایش های فیزیولوژی-

ژنتیک اصلاح- تغذیه

 

دانشگاه آزاد واحد مراغه

 

90

 

91

 

 

 

مراغه

10

ریاست واحد مراغه

دانشگاه آزاد واحد مراغه

91

ادامه

مراغه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف

کشور

اهداکننده

عنوان

1    

ایران

دانشگاه ازاد واحد مراغه

پژوهشگر نمونه واحد (6 سال متوالی) و سال 92

2

ایران

دانشگاه تهران

مقاله برتر کنفرانس علوم دامی

  و البته لازم به توضیح است که ایشان  ضعیف ترین و کم کارترین

رییس دانشگاهی بودند که این دانشگاه به خود دیده بود.

 

رییس احتمالی دانشگاه آزاد مراغه

نام : احمد احمد ملکی
نام خانوادگی : ملکی
مرتبه دانشگاهی : استادیار
تاریخ تولد : 1350-02-23
ملیت : ایرانی
جنسیت : مذکر
وضعیت تاهل : متاهل
گروه آموزشی : فنی و مهندسی
سمت : مدیر گروه عمران سازه و خاک و پی و زلزله
رایانامه : maleki_civil [a] yahoo.com
 

 

یکی از سخت ترین و بحرانی ترین

زمان های ریاست خواهد بود

که امیدواریم موفقیت های نداشته قبلی این دانشگاه

را بی رنگ کرده و در حد شهر

مراغه بدرخشند.    انصافا یکی از با اخلاق ترین اساتید این دانشگاه هستند

 

 

 

 

 

 



تاريخ : شنبه 8 آذر 1393برچسب:رییس دانشگاه آزاد , | 11:0 | نويسنده : شهروند مراغه ای |

دادستان عمومي و انقلاب مراغه : شهردار مراغه در جريان اختلاس اخير پاک دست مي باشد . به گزارش خبرنگار روزنامه رصد درنشست مطبوعاتي بعد از ظهر امروز دادستان عمومي و انقلاب مراغه( اقاي دلداري) با اصحاب خبر و رسانه هاي شهرستان اظهار داشتند ، اختلاس اتفاق افتاده به مبلغ در حدود 3ميليارد تومان بوده که شخص اختلاس کننده بازداشت شده و کليه وجوه اختلاس شده حداکثر تا 15 روز ديگر به حساب شهرداري بر گردانده مي شود . وي افزود شهردار و عوامل حسابداري شهرداري هيچگونه نقشي در اين پرونده نداشته و شخص آقاي شهردار در اين پرونده پاک دست بوده است . ايشان از اشهردار و عوامل شهرداري بخاطر تلاشهايشان در جهت عمران ، آبادي و نظافت و زيبا سازي شهر تشکر و قدر داني نمودند.

IMG_9564

 ضمنا

همزمان با هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی آذربایجانشرقی :


مهندس نادر ابراهیمی به عنوان شهردار فعال استان

در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انتخاب شد

shahrdar

همزمان با هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی مهندس نادر ابراهیمی شهردار مراغه به عنوان شهردار فعال در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان آذربایجانشرقی انتخاب و معرفی شد .
به گزارش حوزه اخبار و اطلاع رسانی شهرداری در لوح تقدیمی نهادکتابخانه های عمومی استان که به امضای آقای حسن خدایی رسیده بود آمده است : در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسان همین بس که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری از طریق کتاب جاودانه مانده اند و اوج این شکوه جاودانگی در سطور منور قرآن کریم این معجزه عظیم الهی هویدا گشته و بدین سبب است که خادمان و تلاشگران عرصه کتاب و کتابخوانی همواره از جایگاهی ممتاز برخوردار بوده اند .
در ادامه این لوح آمده است : بیست و دومین دوره هفته کتاب ، فرصتی برای قدردانی از تلاشگران و مروجین فرهنگ کتاب و کتابخوانی است ، ضمن تبریک انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان شهردار فعال ، این لوح سپاس به رسم یادبود و قدردانی از زحمات و تلاش های شما تقدیم می شود .
گفتنی است در سالهای اخیر شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه ضمن ایفای نقش فعال در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با احداث فضاهای فرهنگی و اجتماعی متعدد در نقاط مختلف شهر در جهت توسعه و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب خوانی قدم های موثری را برداشته است .

و اما تقدیر ویژه از طرف گروه مراغه سیاسی به

جهت زیباسازی و جلوه دادن به میادین شهر در ایام

محرم و در موضوعات دینی و اخلاقی

2

3

4

1



تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:شهردار مراغه, | 10:10 | نويسنده : شهروند مراغه ای |

چندی پیش نماینده ی محترم یکی از شهرهای همجوار در جمع مردم

اظهار داشت که فرودگاه سهند مراغه باعث نگرانی و ترس چارپایان و

حتی کشاورزان منطقه میشود .

کلامی که کمی متحجرانه و افراطی بود.

اما نکته جالب اینجاست که همان شخص در جمع مردم ، فرودگاه سهند مراغه

را متعلق به شهر خود دانست و ابراز داشت که این فرودگاه می بایست با مدیریت

ایشان اداره شود و نام شهر خود را جایگزین مراغه کند.

حرکات ایشان ما رو به یاد بچه گی هایمان انداخت و سخنان دیروز و امروز ایشان

یکدیگر را نقض میکند.

اما یک توصیه مهم به این روحانی برجسته که  احساسی با مسائلی که میتواند

باعث نزاع بین دو شهر شود برخورد نکند و سوای رعایت برخی مسائل

بهتر است با تشویق مردم برای استفاده از پروازهای

این فرودگاه که پیشرفت آن  به نفع مردم هر دو شهر

است قدمی درست برداشته  تا اینکه

خود مشکل ساز بوده و مایه ی اختلاف شود.

به هر حال این فرودگاه در تمام کشور و سایت ها و رسانه ها

بنام مراغه ثبت گردیده و با تلاش مسئولین این شهر پیشرفت کرده است.

مسئولین ما باید همواره در پی پیشرفت و رفع مشکلات باشند تا اینکه

خاری شوند زیر پای مردم فهیمی که خود می فهمند .......



تاريخ : یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:فرودگاه سهند مراغه, | 21:35 | نويسنده : شهروند مراغه ای |

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده درهمایش نقش بانوان در تمدن اسلامی افزود: بسیج همواره در صحنه های حساس و خطیر جامعه نقش تعیین کننده خود را نشان داده و از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی صیانت کرده است.

وی اظهار کرد: بسیجیان نیز درعرصه فرهنگ سازی و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی نقش فعالی ایفا کرده و در پاسداری از ولایت و آرمان های انقلابی هیچ تردیدی به خود راه نمی دهند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز دراین همایش گفت: بسیجیان در زمان حاضر ، طلایه داران تمدن بزرگ اسلامی هستند.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: بسیجیان در عرصه فرهنگ سازی، شکل گیری، پیشرفت و تداوم تمدن بزرگ اسلامی تلاش کرده و در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه استوار ایستاده اند.

وی اظهار کرد: نظام سلطه با ایجاد گروههای تروریستی و فضاسازی های منطقه ای و فرا منطقه ای در صدد مقابله و جلوگیری از شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی در جهان اسلام است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب در مقابله با توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب راهگشای جامعه اسلامی در این برهه حساس و تاریخی است.

حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد: بسیج و خانواده ها نقش تعیین کننده و مهمی در شکل گیری تمدن اسلامی داشته و باید با عنایت به رهنمودهای رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: با توجه به چشم انداز 20 ساله و ترسیمی از سوی رهبر معظم انقلاب ، باید در راستای پیشرفت و شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی حرکت شود.

حجت الاسلام فیضی زاده گفت: دینمداری، ولایتمداری، قانونمداری و توجه به منویات رهبری، از مولفه های شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.



تاريخ : یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:بسیج مراغه, | 21:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |