تعالیم وحدت بخش اسلام و پیامبر (ص) راه حل مشکلات جهان اسلام است

امام جمعه مراغه:

تعالیم وحدت بخش اسلام و پیامبر (ص) راه حل مشکلات جهان اسلام است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: بر اساس رهنمودهای رهبری، چنگ زدن به ریسمان تعالیم وحدت بخش اسلام و پیامبر (ص) راه حل مشکلات جهان اسلام در عصر حاضر است.

 قرآن و تعالیم پیامبر تنها راه حل ممالک اسلامی است


به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه مراغه افزود: برای از بین بردن محنت های موجود در منطقه و در بین امت اسلامی، برادران شیعه و سنی در کنار هم و با وحدت از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) پیروی کرده و از تفرقه بپرهیزند.
وی ادامه داد: با وحدت بین آحاد امت اسلامی، نظام سلطه و مزدوران منطقه ای آن در اجرای نقشه های شوم و تفرقه افکنانه خود ناکام خواهند ماند.
امام جمعه مراغه اظهارکرد: مدعیان کنونی خدمت به حرمین شریف با استفاده از بمب های اهدایی انگلیس و آمریکا، آن ها را بر سر مسلمانان مظلوم یمن از پیر و جوان، زن و کودک می ریزند و آنان را به خاک و خون می کشند.
وی با اشاره به محاصره منزل شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرین توسط حکومت این کشور، گفت: حاکمان ظالم این کشور به اعتراض ها و تحصن های مردم توجه نکرده و به این عالم فقیه شیعه تعرض و اهانت می کنند.
وی با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم افزود: به برکت وجود بارگاه ملکوتی و آرامگاه این بانوی بزرگ اسلام و کریمه اهل بیت (ع) حوزه بزرگ علمیه در این شهر مذهبی تاسیس و موجب تربیت هزاران عالم و روحانی برای جهان اسلام شده است.
خطیب جمعه مراغه با تبریک سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) به مسیحیان جهان ادامه داد: اگر این پیامبر بزرگ الهی حضور داشتند، در مقابل مدعیان دروغین مسیحیت که مرتکب هزاران جنایت علیه بشریت شدند؛ می ایستادند.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی توسط امام راحل (ره) اضافه کرد: این نهاد مقدس در طول سال های اخیر خدمات بسیاری برای سوادآموزی مردم این کشور کرده و موفقیت های بزرگی کسب کرده است.
وی در ادامه جمع آوری وسایل و کمک های ضروری توسط مردم خیر این شهرستان به ویژه وسایل زمستانی از جمله پتو برای حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و آوارگان سوری و ساکنان آوره و آزاد شده شهر حلب از دست تروریست های تکفیری را خواستار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 دی 1395برچسب:, | 8:46 | نويسنده : شهروند مراغه ای |